Hike for Hospice Event Registration  

Complete the submission form to add your Hike for Hospice event to the map and listings. Once submitted, you will receive a confirmation email with a link to the Complete Branding Kit. 

  • Your Information | Vos coordonnées

  • Host Organization's Information | Renseignements sur l'organisme

  • Link to the organization's Facebook Page | Lien pour la page Facebook de l'organisme
  • Link to the organization's Instagram account | Lien pour le compte Instagram de l'organisme
  • Link to the organization's Twitter account | Lien pour le compte Twitter de l'organisme
  • For Public Inquiries About Your Hike Event | Coordonnées pour les questions du public

  • Event Information | Détails de l'événement

  • DD dash MM dash YYYY
  • If your event is being held over multiple days | Si votre événement a lieu au cours de plusieurs jours
    DD dash MM dash YYYY
  • :
  • The amount ($) you aim to raise through your Hike for Hospice Event | Le montant d'argent ($) que vous cherchez à amasser avec votre Marche pour les soins palliatifs.
  • Where will your Hike be taking place? If you are hosting a virtual event, list your event location as your organization's address. --- Où la Marche aura-t-elle lieu? Si vous organisez une Marche virtuelle, indiquez l'addresse de votre organisme.
  • Do you have an event-specific website/webpage or Hike registration page? If so, include here --- Avez-vous une page web dédiée à votre Marche, par exemple pour s'enregistrer pour marcher? Si oui, l'indiquer ici
  • Confirmation of Host Organization Eligibility | Attestation de l'égibilité de l'organisme organisateur

  • Logo Use Agreement | Utilisation du logo

  • Responsibility & Liability Release | Décharge de responsabilité

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Please reach out if you have questions about registering your Hike.